Thursday, June 23, 2022

Xipasmena Παιχνιδάκια

Νέα πρόσκληση σε παιχνίδι από τον αγαπητό xipasmeno, που μου ζητά να αναφέρω τα τραγούδια που ψιθυρίζω στο αυτί του άλλου μου μισού. Αφού πρώτα απολογηθώ για την καθυστερημένη απόκριση, έχοντας να πω ότι όντας σε blogoδιακοπές, και μακριά από την μουσική μου συλλογή, τα τραγούδια που είχα μαζί μου με περιόριζαν αρκετά. Με την επιστροφή μου όμως κατάφερα αν και με δυσκολία να επιλέξω 3 αγαπημένα τραγούδια που ανήκουν στην κατηγορία αυτή και να τα παρουσιάσω εδώ:

__Bjork - Hidden Place__ (acapella version)
He's the beautifullest/Fragilest/Still strong/Dark and divine/And the littleness of his movements/Hides himself/He invents a charm that makes him invisible/Hides in the air/Can I hide there too?/Hide in the air of him/Seek solace/Sanctuary/In the hidden place/We'll stay in a hidden place (Αναλυτικά οι στίχοι)


__Melanie C - Here & Now__ (live from NYC - 9/02/2008)
If you choose we won't move/I'm here with you/The air is calm/No more to do/I don't know what tomorrow brings/The sun may shine, the world come tumbling down/I don't care what went on before/But I'm sure of the here and now/The here and now (Αναλυτικά οι στίχοι)


__Chavela Vargas - Piensa en mi__ (studio version)
Piensa en mi/cuando sufras/cuando llores/tambien piensa en mi/Cuando quieras/quitarme la vida/no la quiero para nada/para nada me sirve sin ti (Αναλυτικά οι στίχοι)

με την σειρά μου στέλνω μια ανοιχτή πρόταση σε όλους όσοι θέλουν να συμμετάσχουν στο παιχνίδι, αλλά ειδικά στους unknown evening star,πίκο (όταν με το καλό πάρει άδεια), ενεσούλα, και τις cine-maniacs.
(donnie απ 'ότι είδα έχεις ήδη πρόσκληση από τον xipasmeno οπότε περιμένω κι εγώ την απάντηση σου)

7 comments:

xipasmenos said...

foveres epiloges alla h adynamia sth bjork den krybete

Ενεσούλα said...

Πολύ όμορφα είναι.
Ιδιαίτερη αδυναμία έχω στο τελευταίο.
Μου αρέσει αυτό το παιχνίδι και δεν το έχω παίξει.
Ευχαριστώ πολύ!
φιλί.

theachilles said...

Πελώριο μπράβο για την Bjork. Αν και το hyperballad πρέπει να αποτελεί την αγαπημένη μου ιστορία για νυκτερινές αγκαλιές..

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
gianna said...

Πολύ όμορφα τα τραγούδια! :)

Ευχαριστούμε πολύ και για την πρόσκληση! Αργήσαμε λιγάκι να ανταποκριθούμε καθώς έχουν πέσει πολλές δουλειές αλλά θα απαντήσουμε σύντομα!

dunno said...

@ενεσούλα ελπίζω να περνάς καλά και μην ανησυχείς τα παιχνίδια δεν πάνε πουθενά, θα περιμένω :)

@theachilles η αγάπη μου για την Bjork γενικά δεν κρύβεται.όσο για το Hyperballad η έκδοση με τα έγχορδα απο το Family Tree με έχει στοιχειώσει.

@gianna καλά ξεμπερδέματα με τις δουλειές, τα λέμε σύντομα ;)

Ενεσούλα said...

Kάλλιο αργά, παρά ποτέ!
Το έπαιξα το παιχνιδάκι!
Φιλάκια
(αντιπροσωπεύει και τον Πίκο)