Sunday, October 07, 2007

more more more updates

Επειδή η λίστα με τις ετικέτες είχε ξεχειλώσει ολίγον τι, σκέφτηκα να τις μαζέψω σε πτυσσόμενα μενού αφού τις κατηγοριοποιήσω πρώτα. Μπορείτε πλέον γρήγορα να αναζητήσετε ποστ με το όνομα του\της ηθοποιού ή του\της σκηνοθέτη. Απλά επιλέξτε ένα από τα διαθέσιμα ονόματα που βρίσκονται στις λίστες του sidebar με τίτλο "Βρες το γρήγορα..." Οι ετικέτες κατηγοριοποιούνται αλφαβητικά βάσει του μικρού ονόματος.

Μόλις προσθέσω ετικέτες με τις κατηγορίες των ποστ θα ενημερώσω τις λίστες κατάλληλα με τις νέες προσθήκες.

Τα ξανάλεμε σύντομα….


ΥΓ. δεν μπορείτε να πείτε, σήμερα σας είχα και καινούργια κριτική, και νέα section και αλλαγές στην οργάνωση του blog. Έχε χάρη που ψάχνω δικαιολογία να κάνω διάλειμμα από το διάβασμα...

2 comments:

unknown evening star said...

Μετα απο καιρό για πρώτη φορα μπαίνω στο vespers απο τον προσωπικό μου υπολογιστή και ω τι εκπληξις!!! δεν εχει κανενα προβλημα! μα ποσο καιρο ειναι ετσι? το βαζω σε full screen και τη σκούρα αριστερή στήλη δεν μπαίνει στο κείμενο!
Μπραβο dunno, ειναι περίφανη για σένα (μη γελας, εγώ σοβαρά μιλαω).

Δεν θα ξαναμιλήσω για το παλιο σκούρο φοντο γιατι θα γίνω το σπασικλάκι του blog (αρκετα ήμουν στο σχολείο, μεγάλωσα πια)
Αλλά ήταν τελειο ρε...
Μπορώ μονο εγώ να το βλέπω με το παλιό? Τώρα θέλω κι ένα σκούτερ... (παλια διαφήμιση παγωτου, όλο στο φαΐ ο νους μου)

dunno said...

το μαυρο θα επιστρεψει!!!!καποια στιγμη...............