Tuesday, October 02, 2007

μερικά updates

Είμαι αρκετά απασχολημένος αυτήν την περίοδο εξ’ ου και η έλλειψη ενημερώσεων του blog, αλλά στον λίγο ελεύθερο χρόνο που έχω βρήκα την ευκαιρία να κάνω μερικά μικροπράγματα.

Πρώτον το blog άλλαξε ξανά εμφάνιση, όχι όμως δραστικά, μερικές μικροαλλαγές στα χρώματα του φόντου. Μετά τα παραπόνα που έλαβα για δυσανάγνωστα κείμενα στους συνδυασμούς των χρωμάτων, ελπίζω να διόρθωσα την κατάσταση όσο μπορούσα. Αν κάποιος εξακολουθεί να έχει προβλήματα, περιμένω σχόλιο και θα κάνω ότι μπορώ για περαιτέρω διορθώσεις.

Δεύτερον και σημαντικότερο, την εβδομάδα αυτή ξεκίνησα μια συνεργασία με το blog US TV Junkies, όντας junkie κι ο ίδιος, βάσει της οποίας θα δανείζω τις κριτικές μου για δημοσίευση σ’ αυτό το υπέροχο blog που έχει ότι χρειάζεται κάνεις να ξέρει για την αμερικανική τηλεόραση (τουλάχιστον όσον αφόρα τα σήριαλ). Οι κριτικές αυτές θα αφορούν τα αγαπημένα μου αμερικανικά σήριαλ, και σε πρώτη φάση θα περιορίζονται στα επεισόδια των Desperate Housewives (Νοικοκυρές σε απόγνωση).

Θεώρησα ότι θα ήταν καλό να μην μπερδέψω το blog μου εισάγοντας κριτικές για σήριαλ, αλλά όταν συνάντησα το us TV junkies και διάβασα το κείμενο στο όποιο ζητούνται κριτικές για σειρές, ήξερα ότι ήθελα να ανταποκριθώ στο κάλεσμα. Δεν θα δημοσιεύω λοιπόν τις κριτικές αυτές εδώ αλλά μέσω των αγαπημένων μου link αλλά και του καινούργιου banner που δημιούργησα θα μπορείτε να τις διαβάζετε στο blog των us TV junkies.

Τα λέμε σύντομα με νέες κριτικές ταινιών.




13 comments:

DaNaH said...

Μεγειά το νέο theme!

Προσωπικά προτιμούσα το πρώτο που είχες, σου είχα αφήσει και σχόλιο αν θυμάσαι! Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τον λόγο για τον οποίο το άλλαξες, ήταν πολύ ωραίο!

Όσον αφορά το νέο theme τώρα... Στην αριστερή λίστα όπου έχεις το "καλώς ήρθατε", τις ετικέτες κλπ δεν φαίνονται καθόλου τα γράμματα λόγω του φιλμ που υπάρχει από κάτω. Μόνο αν τα κάνεις highlight τα ξεχωρίζεις. Δεν ξέρω αν θα μπορούσε να μετακινηθεί πιο αριστερά το φιλμ ώστε να μην καλύπτει καθόλου την λίστα αυτήν.

Firefox χρησιμοποιώ αλλά μπήκα από περιέργεια και από τον IE μπας και έχει διαφορά αλλά και εκεί έτσι φαίνεται.

Συγχαρητήρια και για την συνεργασία με το άλλο blog! Είμαι και εγώ φανατική ορισμένων σειρών και θα διαβάζω τα posts σου! Ελπίζω να μην είναι απλά οι περιλήψεις των επεισοδίων χεχε!

Ciao! :)

dunno said...

ευχαριστω για το feedback αλλα μπορει καποιος απο εσας να μου στειλει ενα screencap της οθονης του να δω πως ακριβως προβαλει το blog μου για να καταλαβω ακριβως τι προβληματα υπαρχουν

DaNaH said...

http://img408.imageshack.us/img408/9378/silentvespers01oi4.jpg

http://img221.imageshack.us/img221/3060/silentvespers02sl1.jpg


Σε εσένα δηλαδή φαίνεται διαφορετικά;

dunno said...

σ'ευχαριστω για τις εικονες,επιτελους μπορεσα να καταλαβω πως το βλεπετε.να υποθεσω οτι εχεις laptop ή αν οχι καποιου αλλου ειδους widescreen γιαυτο.οσοι εχουν κανονικη οθονη δεν μου εχουν παραπονεθει και το ειχα απορια.

εγω το Blog το βλεπω καπως ετσι:
http://img411.imageshack.us/img411/5803/clipboardwp4.jpg

που ειναι και ο ιδανικος τροπος.

μπορεις να προσαρμοσεις τον browser σου στο μεγεθος του φοντου και τοτε ολα θα φαινονται μια χαρα.δοκιμασα μερικες αλλαγες ακομα αλλα αν δεν πιασουν και συνεχισουν πολλοι και παραπονεθουν,θα επανελθω στο απλο λευκο theme του blogger.

το παλιο theme που ειχα δυστυχως παρουσιαζε πολλα προβληματα και επεφτε συνεχως και γιαυτο δεν θελω να επανελθω σ'αυτο, οσο κι αν και εμενα μου αρεσε.επιπλεον αυτο που εχω τωρα το εχω φτιαξει απο την αρχη μονος μου ενω το παλιο μου ηταν ετοιμο

DaNaH said...

Και laptop και widescreen η οθόνη του!

Τώρα φαίνεται σίγουρα καλύτερα από πριν αν και όπως θα δεις στο νέο screenshot πάλι οι λίστες δεν είναι ίσια στην άκρη του φίλμ όπως στο δικό σου screenshot!

Ελπίζω σιγά σιγά να το φτιάξεις και να φαίνεται καλά σε όλες τις οθόνες γιατί η ιδέα του theme είναι πολύ καλή και το blog σου πολύ ενδιαφέρον! :)

DaNaH said...

Α! Επίσης να προσθέσω ότι το πορτοκαλί των ετικετών και της "αρχειοθήκης" είναι αρκετά ανοιχτόχρωμο και πάνω στο γκρί του φιλμ φαίνεται αρκετά θαμπό. Θα σου πρότεινα κάποιο πιο έντονο χρώμα! Το ίδιο ισχύει και για την ημερομηνία και το όνομα του user στα σχόλια.

Ελπίζω το feedback μου να σε βοηθάει! :)

dunno said...

danah χιλια ευχαριστω για τα σχολια σου,δυστυχως λογω της παρατεταμενης εξεταστικης μου, ο ελευθερος χρονος μου ειναι πολυ περιορισμενος,θα αλλαξω τα χρωματα ωστε να προβαλλονται τα κειμενα καλυτερα, και οταν τελειωσω με το καλο θα ασχοληθω με την δημιουργια μιας widescreen εκδοσης του blog.σιγα σιγα ψαχνω να αγορασω κι εγω λαπτοπ οποτε θα μπορω να το δουλεψω με ρυθμισεις σε πραγματικο χρονο,κι οχι να κανω πειραματα σε fullscreen και να περιμενω μετα feedback απο αλλους χρηστες λαπτοπ.

ευχαριστω και παλι, κι ελπιζω συντομα να λυθουν ολα τα προβληματα και να συζηταμε αποκλειστικα για τις κριτικες μας σκεψεις πανω στις αγαπημενες μας ταινιες

DaNaH said...

Τώρα το theme φαίνεται πλέον τέλεια! Ακριβώς όπως η εικόνα που'χες κάνει upload! Well done!!! :)

dunno said...

πολυ χαιρομαι γιατι ειλικρινα δεν ειχα αλλο χρονο στην διαθεση μου.με τον καιρο ισως πειραματιστω λιγο με τους συνδιασμους των χρωματων,αλλα προς το παρον μου αρκει που μπορει ο καθενας να δει το Blog οπως το βλεπω κι εγω.

ευχαριστω και παλι παντως για τα σχολια σου με βοηθησαν πολυ!

unknown evening star said...

εμενα παντως μου αρεσε το μαυρο-γκρι περισσότερο, και πιστεύω πως ρυθμίσοντας σωστά το παράθυρο και οι άλλοι συναναγνώστες δεν θα είχαν προβλήματα με την ανάγνωση και θα συμφωνούσαν μαζί μου

dunno said...

^γιατι μου το κανεις αυτο???ξυνεις πληγες γιατι και μενα το μαυρο μου αρεσε περισσοτερο,αλλα ποιος καθεται να ξαναφτιαξει το μαυρο σωστα.

αν συμφωνουν κι αλλοι σ'αυτο ομως θα βρω χρονο καποια στιγμη να το ετοιμασω ξανα

κριμα παντως που κανεις δεν παραπονιεται για την ελλειψη κριτικων στο blog εκει θα ανταποκρινομουν πιο αμεσα.

Πίκος Απίκος said...

Προσωπικά μου αρέσει πολύ η συγκεκριμένη εκδοχή του μπλογκ σου. Αν μη τι άλλο το ότι έφτιαξες το template μόνος σου του δίνει άλλη αξία. Μια χαρά είναι το λευκό χρώμα και πρέπει να παραδεχτώ ότι η παρουσίαση των links σου είναι φανταστική!

Ρε το "'Εκτακτο Παράρτημα" γράφει πολύ ωραία αισθητικά τελικά χα,χα,χα!

Θα προωθήσω τα ποσοστά σου από τα κέρδη στο γνωστό κι αγαπημένο τραπεζικό λογαριασμό που δημιουργήσαμε για αυτή ακριβώς την περίσταση:)

Αρκετά με τα κοπλιμέντα όμως... που ναι τα movie reviews λέμε!!!

Καλησπέρα σε όλους!

dunno said...

^ευχαριστω για τα σχολια πικο.κι οπως βλεπεις ενημερωσα και με νεο review το Blog. τις τελευταιες μερες δεν ειχα συνδεση, γιαυτο δεν υπηρχαν αλλα σχετικα updates, αλλα εχω γραψει μερικες κριτικες τις οποιες μολις τις περασω στον υπολογιστη θα τις ανεβασω κι εδω. λιγη υπομονη ακομα.