Saturday, February 23, 2008

Διάλειμμα για Παιχνίδι

Μιας και τα blog μου έχουν πολύ αυστηρώς εξειδικευμένες θεματολογίες το καθένα, δεν είχα συμμετάσχει ποτέ σε κάποιο blogoπαίχνιδο. Άλλωστε ποτέ δεν μου είχε γίνει άμεσο request. Θα ευχαριστήσω λοιπόν τον xipasmeno που μου έκανε την πρώτη επίσημη πρόταση σε ένα παιχνίδι που βρήκα αρκετά ενδιαφέρον. Βάσει αυτού παραθέτω την 6η, την 7η και την 8η περίοδο της σελίδας 123 του πιο κοντινού στην βιβλιοθήκη μου βιβλίου. Μιας και το ράφι που έχω μπροστά μου έχει τόσα βιβλία κοντά σε μένα, διαλέγω αυτό που είναι πιο κοντά στον κινηματογράφο για να μην ξεφύγω κι από το ύφος του blog.

Π.Ντ. Τζέιμς – Τα Παιδιά των Ανθρώπων:

«Και μέσα στην χαμηλοτάβανη αίθουσα με τα δοκάρια, έκαιγε μια ηλεκτρική φωτιά που είχε αντικαταστήσει τα μαύρα κάρβουνα και τις φλόγες των κορμών των δέντρων.

Ο Τέο ήταν ο μοναδικός πελάτης.

Ο γηραλέος ταβερνιάρης του σέρβιρε τοπική μπύρα.»

Με την σειρά μου οφείλω να καλέσω 5 άλλους χρήστες στο παιχνίδι αυτό. Ελπίζω να ανταποκριθούν οι: armia, unknown evening star, zamuc, kioy, zisis

Και για να εκμεταλλευτώ αυτό το ποστ θα παίξω άλλο ένα ενδιαφέρον παιχνίδι που ήρθε από μια ανοιχτή πρόταση στο blog της armia. Βάσει αυτού οφείλω να παραθέσω 7 μειονεκτήματα μου. Χωρίς ιδιαίτερη σειρά:

-Είμαι αγχώδης. Άγχος που μπορεί να εμφανιστεί ανα πάσα στιγμή με οποιαδήποτε αφορμή.

-Είμαι κρυψίνος. Μπορώ πολύ εύκολα να κλειστώ στον εαυτό μου κάνοντας την ζωή των ανθρώπων γύρω μου που θέλουν να ξέρουν πως σκέπτομαι, δύσκολη.

-Όσο εύκολα ενθουσιάζομαι με κάτι, το ίδιο εύκολα το βαριέμαι. Πάντα ψάχνω κάτι καινούργιο να μου εξάπτει το ενδιαφέρον.

-Είμαι αναβλητικός. Ειδικά στις αγγαρείες πάντα περιμένω την τελευταία στιγμή για να τις κάνω.

-Δύσκολα δεσμεύομαι στις υποσχέσεις που δίνω στον εαυτό μου. (αυτό το δίπλωμα οδήγησης να δω πόσο θα με περιμένει ακόμα)

-Είμαι ακατάστατος. Δεν μ’ αρέσει να μαζεύω το παραμικρό. Ας γίνει πρώτα στο δωμάτιο μου ένας μικρός χαμός και συμμαζεύω μια και καλή.

-Κουκουλώνω πρόχειρα προβλήματα χωρίς να τα επιλύω ριζικά, με αποτέλεσμα ορισμένες φορές να επανέρχονται μαζεμένα προβλήματα από το παρελθόν.

Με την σειρά μου για να μην αγγαρέψω κανέναν (στο πρώτο ήταν μέρος του παιχνιδιού να το προωθήσω σε 5 άτομα. οι φυγόπονοι να μην κατηγορήσετε εμένα), θα αφήσω μια ανοιχτή πρόταση σε όποιον θέλει να πάρει μέρος στα παραπάνω παιχνίδια.

Τα ξαναλέμε σύντομα με την επόμενη κριτική.

3 comments:

xipasmenos said...

really nice.....

zisis said...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση! Τη δικιά μου περίπτωση μπορείς να τη διαβάσεις εδώ, στο άλλο μου μπλογκ, μουσικού αλλά και γενικού ενδιαφέροντος!

armiagr said...

Πετυχες μια πολυ ομορφη εικονα να αναπτυσσεται στους συγκεκριμενους στιχους του βιβλιου!Αν και αν κρινω απο την ταινια,δε νομιζω πως θα υπαρχει εστω και μια σειρα σ αυτο,που να μην ειναι μαγευτικη!
Ευχαριστω για την προσκληση,εχω ηδη ανταποκριθει;)
Οσο για τα μειονεκτηματα,οπως ξερεις,βρισκω ομοιοτητες σε ορισμενα απ αυτα και στο δικο μου χαρακτηρα.