Sunday, February 24, 2008

Yet another new look

Όσοι παρακολουθούν το blog από το ξεκίνημά του, θα θυμούνται τις διάφορες αλλαγές στα themes που σχεδιάζω κατά καιρούς. Το ίδιο γνωστή είναι κι η αγάπη μου για τα θέματα με μαύρο φόντο και πολύχρωμες αντιθέσεις. Με την πρώτη ευκαιρία και τον πρώτο ελεύθερο χρόνο στα χέρια μου επέστρεψα στις προτιμήσεις μου όπως μπορείτε να δείτε. Οι γραμμές και η γενική διαμόρφωση παρέμεινε η ίδια αλλά το θέμα στην ουσία του άλλαξε. Ελπίζω να βρείτε το ίδιο ικανοποιητική την νέα εμφάνιση του blog όσο εγώ. Επίσης αν έχετε βαρεθεί τον τρόπο που δείχνει το δικό σας blog και θέλετε βοήθεια να το αλλάξετε στείλ' τε μου ένα e-mail και θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.

Στον επόμενο ελεύθερο χρόνο της ημέρας θα ανεβούν κι οι επόμενες κριτικές,έτσι για να μην ξεχνιόμαστε...

5 comments:

zubizabata said...

Formidable!

dunno said...

You're kindly welcome!

armiagr said...

Ακομη ενα υπεροχο theme!Νομιζω πως θα καταντησω βαρετη,να λεω συνεχως ποσο μ αρεσουν οι δημιουργιες σου ;)
Aν σκεφτω ν αλλαξω την εμφανιση του blog μου,εννοειται πως θα σε προτιμησω,αν και ειμαι λιγο απαιτητικη.Οχι βεβαια,πως δε θα τα καταφερεις,και με το παραπανω!

Πίκος Απίκος said...

Tελικά το μπλογκ σου δεν παύει να με εκπλήσσει ευχάριστα κάθε φορά που το επισκέφτομαι είτε σε περιεχόμενο είτε σε εμφάνιση!.

Πολύ ωραίο το ανανεωμένο look!

dunno said...

armia και πικο σας ευχαριστώ για την συνεχή στηριξή σας. πάντα μου αρέσει αν καλοδέχομαι νέα προσωπα, αλλά εσας τους παλιούς σας έχω σε ξεχωριστή θέση.