Monday, September 17, 2007

ανακοίνωση

UPDATE
Σιγά σιγά δίνω στο blog μου το προσωπικό στίγμα που ήθελα. Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει απο ένα blog κινηματογράφου η αγαπημένη μου ηθοποιός όλων των εποχων. Απο μόνη της είναι αρκετή για να με εντυπωσιάσει οπότε κράτησα τα υπόλοιπα απλά. Θα παίξω με κάποιες ρυθμίσεις καθώς και με τα χρώματα λίγο ακόμα, όταν εχω χρόνο, αλλά γενικά δεν προβλέπω άλλες αλλαγές σύντομα. Μιας και είναι το πρώτο theme που φτιάχνω από το μηδέν ελπίζω να μην είστε πολύ αυστηροί στις κριτικές σας. Αλλά στην τελική ΔΕΝ με νοιάζει,εγώ έχω την Μέριλυν....Ζηλιάρηδες!
END OF UPDATE

παλεύω με καινούργιο theme γι'αυτό οτι δείτε αυτές τις μέρες μην σας φανεί παράξενο.μέχρι να βρω αυτό που ψάχνω,ίσως και κάποιες φορές όλο το blog να είναι πεσμένο.ευχαριστώ για την κατανόηση και την υπομονή.

9 comments:

Πίκος Απίκος said...

Oh my God!!!
What have you done!!!!!

Ha,ha,ha,ha!

Είμαι σίγουρος ότι και να σκαρφιστείς θα αξίζει τον κόπο. Αναμένω με ενδιαφέρον!

Κάντο με την ησυχία σου κανείς μας δεν πάει πουθενά:)

Anonymous said...

Ωπ.. Ωραίο theme και χρωματάκια! Με γειές :-)

armiagr said...

Αξιζαν τον κοπο οι αλλαγες!Πιστευω οτι το αποτελεσμα σε αποζημιωσε,οχι μονο εσενα αλλα και εμας.Απο τα καλυτερα Theme για κινηματογραφο που εχω δει!

dunno said...

ευχαριστω για τα σχολια και την υποστηριξη παιδια. θα προσπαθησω να το κανω οσο πιο πρακτικο μπορω, βεβαια δυσκολο με την ελλειψη πολλων χρησιμων εργαλειων του παλιου blogger.τι να κανω στην css τα κουτσοκαταφερνω αλλα η xml μου ακομα θελει δουλεια.

unknown evening star said...

Το μόνο που έχω να σχολιάσω τώρα που φαίνεται η δουλειά ειναι το εξής:
Όταν μεγιστοποιώ το παράθυρο του μπροουζερ το μαυρο της αριστερής πλευράς μπαινει στο κείμενο και δυσκολεύομαι...
Το ίδιο και στο κάτω μέρος της σελίδας. Ίσως είναι μόνο δικό μου προβλημα

dunno said...

δεν ειναι μονο δικο σου προβλημα,και δυστυχως δεν ειναι το μονο.οταν εχω χρονο θα γραψω τις προυποθεσεις για να προβαλει καποιος το blog σωστα, κι αυτο γιατι δεν τα καταφερα αν το κανω fluid με δυναμικο προγραμματισμο. οταν θα εχω ακομα περισσοτερο χρονο,θα δοκιμασω τα ποσοστα σε διαφορους browser ωστε να βρω τις ιδανικες ρυθμισεις.

εν ταχει μονο θα αναφερω οτι το εχω προγραμματισει στατικα ωστε να μπορω εγω να το βλεπω καλα με mozilla και internet explorer και αναλυση οθονης 1024x768

unknown evening star said...

Το ξέρω πως έχεις αναγκη τη πολύτιμη βοηθεια μου αλλά σιγά μη σκάσω κι όλας... σημερα περασα τεχνιτή Ι (επιτελους) και δε με νοιαζει τιποτα...
Πάντως ξέρεις πως είμαι στη διαθεση σου

Anonymous said...

σε εχω απολυτη αναγκη.οποια βοηθεια καλοδεχουμενη!

unknown evening star said...

Ωραια, να ερθω???
"I will try to fix you"
Απο παρασκευή απόγευμα είμαι στη διάθεση σου