Monday, September 17, 2007

Grindhouse (2007) (Part 3)

Δεν θα μπω στην διαδικασία να συγκρίνω τις δυο ταινίες και τους δυο σκηνοθέτες. Είχαν μια εκπληκτική ιδέα για την αναβίωση του grind house, και την υλοποίησαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αλλά οι ταινίες είναι πολύ διαφορετικές η μια από την άλλη, από κάθε άποψη, και χαρακτηρίζουν με τον καλύτερο τρόπο τις ικανότητες του κάθε σκηνοθέτη, αλλά η τοποθέτηση της μιας απέναντι στην άλλη, δεν βγάζει πουθενά. Θα αναφέρω μονό ότι ίσως επειδή το είδος της ταινίας με την οποία ασχολήθηκε ο Tarantino, είναι πιο κοντά στα γούστα μου από αυτήν του Rodriguez, ευχαριστήθηκα πολύ περισσότερο το Death Proof, και θα κλείσω με την πιο αντιπροσωπευτική ατάκα που έδωσε ο Tarantino, όταν ζητήθηκε από τον ίδιο να συγκρίνει τις δυο ταινίες:

«Το Planet Terror είναι κλασσική ταινία τρόμου-φρίκης (horror), διαπραγματεύεται φανταστικά γεγονότα, το Death Proof είναι ταινία που προκαλεί φόβο γιατί διαπραγματεύεται γεγονότα που μπορούν να συμβούν στην πραγματικότητα»

3 comments:

Anonymous said...

Εμένα πάλι μου άρεσε περισσότερο το μέρος του Rodriguez, παρ' όλο που κι εγώ δεν είμαι καμιά πορωμένη με τα splatter. Και του Tarantino μια χαρά διασκεδαστικό ήταν απλά με ψιλοκούρασε σε κάποια σημεία..

[άσχετο: σε ποιό μεγάλα κείμενα, όπως τα 2 προηγούμενα πχ, δε βάζεις και μερικές παραγράφους να μην βγάζουμε τα ματάκια μας στην ανάγνωση;; :))]

dunno said...

ευχαριστώ για τα σχολια σου,και θα φροντισω οσο μπορω να προσθετω παραγραφους εκει που με παιρνει.οτιδηποτε για την πιο ευχαριστη αναγνωση των επισκεπτων μου ;)

Anonymous said...

Δεν είδα συστυχώς ακόμα Planet Terror, ελπίζω να το κάνω σύντομα, πάντως αφού αναφέρεσε με post στο συνολικό Grindhouse, θα επιμείνω και πάλι ότι έπρεπε οπωσδήποτε να το είχαν φέρει και στην Ελλάδα ως μία προβολή.